2015. február 9., hétfő

Hibátlan 86os NEXT lányka kabát + farmer szett - Jelenlegi ára: 900 Ft

Pici lánykám kinőtt ruhácskái új családot keresnek! A legtöbbet elsőkézből tudjuk továbbadni, vigyáztunk rájuk. Folt- és szakadásmentesek a rucik (ha hibát látok bármelyiken, azt a leírásban lehet olvasni), de használtuk őket, nem ujjszerűek ezt kérlek vedd figyelembe! A rucikat mosva, vasalva adom át.
A csomag tartalma:
-abszolút hibátlan,   gyönyörű 12-18 hónaposra méretezett vastag polár kabát, NEXT márkájú. Az én Babóm 2 éves koráig hordta a kabit. Jó meleg és nagyon csinos, nagyon szerettem.
-1 1/2-2 évesre méretezett farmer szett, amit ajándékba adok, mert a nadrágot többet hordtuk, így fakóbb a színe, mint a dzsekié és a képen is látható, hogy elvesztettünk 5 db rózsácska díszítést. Ezt könnyen lehet javítani bármilyen strassz rávasalással, de én már nem szeretnék vele foglalkozni, mivel kicsi a ruci ránk.
A Vatera szabályzatának változása miatt kérlek, hogy 2 héten belül bonyolítsuk le az üzletet, mert nekem utána ki kell fizetnem a jutalékot, és akkor kénytelen vagyok lezárni az adásvételt így vagy úgy!


Jelenlegi ára: 900 Ft

Az aukció vége: 2015-03-01 11:52
. Hibátlan 86os NEXT lányka kabát + farmer szett - Jelenlegi ára: 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése