2015. május 17., vasárnap

Kézápolás vagy műköröm Szombathelyen, nálad - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Kedves aukciós partnerem!
Aukciómmal meghívlak egy zselés, vagy porcelános műkörömépítésre kézen, -vagy feltöltésre, -vagy egy manikűrrel egybekötött spa kézápolásra befejezésként díszítő lakkozással.
2013 Február 19-én vizsgáztam jelesre, és szeretnék a vizsga után is minél többet gyakorolni fejlődni.
Műkörmöt nem először csinálok, tartóssága 3-6 hét is lehet, 2és fél-két éve gyakorlom már.
Építés időtartama kb 3-5 óra, a meglévő köröm hosszától, és mintától függően.
Szombathelyen készítek zselés vagy porcelános; francia, vagy teli színes körmöt minta nélkül vagy dekorálva, vagy egyéb kérést is megbeszélhetünk, és házhozjövök. Többféle színes zselé közül lehet választani.
Saját díszedet is szivesen beleépítem.
Porcelán lehet színes végű is van hozzá anyagom.
Az ajánlat az ujjbegytől nézve ráépített +3-6 mm-res normál S-M-L méretű arányos műkörömre szól ennél hosszabb körmöt még nem vállalok.
Garancia 2 hét.
Vagy választhatod ezt helyette:
A spa kézápolás:
1., egy francia manikűrből (gyengéd körömbőr feltolás, körömápolás tisztítás, formareszelés),
2., kar masszázzsal egybekötött avonos Spa bőrradírozásból,
3., egy avonos holttengeri tápláló Spa ápoló pakolásból,
4., és egy ápoló finom illatú krémezésből áll,
5., majd pedig ha kéred hozzá bármilyen színű lakkozásból áll amire kis virágokat vagy formákat mintázhatok neked. Időtartam: kb. 1. 5 óra.
Az időpontot és napot te választod ki, erről levélben egyeztetünk...
De számíts rá, hogy nekem is van munkahelyem, és nem fogok lehet épp akkor ráérni amikor neked jó.
Szabad időpontokról itt lehet érdeklődni az aukcióban. Vasárnap általában tuti jó nekem is.
A kívánt napon nekem bármikor jó az időpont 8-13 óráig, vagy 14-18 ig.
Azt jelenti: legkésőbb 13: 00-ig be szeretném fejezni. Tehát 9 óra után már nem szivesen kezdenék bele, és ugyanez a délután időpont esetén is, hogy legkésőbb 15 óráig el kéne kezdeni.
(DE! Ha aznapra nincs egyéb programom más időpont is megfelel nekem, érdeklődj. )
Próbálok rugalmas lenni. Ha neked kicsit korábban vagy később jó egyeztetünk.
Gyere próbáld ki! Térj vissza! Ajánlj másoknak is!
A képek a saját munkáim.
Aukcióim között többféle ilyen lehetőséget kínálok majd, lehet válogatni.
Köszi, hogy benéztél! Gyere máskor is!
Kérdésekre szivesen válaszolok.


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2015-06-05 18:01
. Kézápolás vagy műköröm Szombathelyen, nálad - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése